Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
bu patron milleti var ya..lanet olsun sizlere.
Geçen hafta bende bozuldum patrona. Devletin verdiği kısa ödenek kendi ceplerinden çıkmış gibi davranıyorlar. Evden çalıştığım halde bir kaç gün bile olsa ödeme yapmadı, bana yapmayacakmış.
Çok takılmıyorum artık.