Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
yok edebiyatı değil de abi kafalarına göre işlem yapıyorlar ama normalde işlemin sonucu o değil. fazla veriyorum ayağı yapıyor
Emekli maaşı çok iyi ya abi ol
Kart ekstremi ödese yeter , bıktım çalışmaktan [emoji16][emoji16]
iyiler birden kötü, kötüler birden iyi oluyorsa bunun adı "MENFAATTIR"