Kokusu bazen bana çok hoş gelir. Bazen dediysem genelde yani.

Ama şu da var. Çocukken babamın kahvehanesinde çok çalıştım. Eve gelene kadar fark etmezdim ama öyle bir leş kokuyor ki yüzlerce sigaranın dumanı..Şahsen kullananlar nasıl dayanıyor anlam veremiyorum.