Hayatta sevmediğim 2 renk .kahverengi ve yeşil ( doğada yeşil hastasıyım ) yeşil yapmislar bizi ,ya değiştirin benim rengimi ,siyah yapin mavi yapın kırmızı yapın ,ama bu olmasın.