Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Maillerime bakıyordum az önce, bir de ne göreyim ! Sonra çıktım geldim. 
Herkesin ismi değişmiş ama...
ve hoşbulduk
Hiç tanımadan, tanışmadan dost hissettiğim adam gelmiş. Herkese olmaz bu. Yıllardır arkadaşlık ettiklerime bile. Çok mutlu oldum. Hoş geldin!
(Sith)