@extremist

Sensiz aç kalırız ki biz, hani tarifler ?

@Regex

Bende yurt dışında bir firmaya CV göndermek için depo olarak kullandığım maile girmiştim. Demek ki kalp kalbe karşıymış, bende burası kapatıldığında üzülmüştüm