Maalesef ülkemizde takım tutar gibi parti tutuluyor insan yanlışa yanlış diyebilmeli ilahi bir durummuş gibi mutlak itaat olmamalı.. doğruyu savunabilmeli ama maalesef beceremiyoruz belki de bu sebepten ilerleyemiyoruz..