Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
Demin pasta aldım pastaneden..Doğum günü için m ? not yazalım dedi. Kendi doğum günüme alıyorum gerek yok dedim Virüs ne hallere düşürdü
İyi ki doğdum yazdırırdım