Merhabalar, ya çok önemli mi değil mi bilmiyorum ama sorayım dedim.



Sorum ya da sorunum şu; Üstteki resimde konuya cevap vermiş olduğum saat 02:02 olarak gözüküyor ancak ben 2:55 de konuya yorum yaptım. Yani orada başkası da yeni paylaşım yapmış olsa o saat sabit kalıyor. Sizde de oluyor mu acaba? Kafama takıldı bi sorayım dedim, gerçi önemli değil benim için ama

Şimdiden teşekkürler @Regex abicim