Nefret ederim. Hiç kullanmadığım için belki böyle tiksiniyorum. Ancak sigara içilen ortam, değer verdiğim ve orada vakit geçirmek istediğim insanlardan bile oluşsa 10 dakikadan fazla tahammül edemiyorum. Benden uzak olsun, kimi öldürüyorsa öldürsün. Sonuçta içen de bunun bilincinde.