İlk yönetici olduğum forumda tüm gün konu çalmakla uğraşan biri vardı. O kadar kaptırmış ki kendini kendi yazdığım şiirleri bile kopyalamıştı. Üç yıl önce de, bana dostum diyen biri bunu yaptı.
Bir ölçü olmalı, bir durak.
Demek ki kendini bilmemek meselesi bu.