Kuzey Nickli Üyeden Alıntı
Kötüymüş burda napiyo kardeşin?

Orda görev yapıyor astsubay yarın yeni tayin yeri açıklanacak

Sorma çok kötü oldu okullar 3 hafta tatil diye herşeyi de orda bıraktım 2 ayi geçti konyadaym