Zeze Nickli Üyeden Alıntı
Bildiğim kadarıyla corona süresince yasaklanmıştı. Ama tabi zillere basamıyorlar öyle dolanıp duruyorlar mahallede. Bir kaç tur attılar sanırım
Evet yasaktı, belki veren olur diye gezmişler demek ki