Uyumama rağmen, hâlen daha hâlim yok gibi. İşi de halledemedim zaten. Yarın sırf bu yüzden sabah yine erken kalkmak zorunda olmak sinir bozucu :/
Programcıyla görüşmem gerekecek, niye hata verdi anlamadım.