Juliet Nickli Üyeden Alıntı
Size de bayram da yasak olacağı için şeker toplamak için gelen çocuklar oldu mu?
Buradakiler sakız istiyoruz şeker verme diyorlar. Şeker beğendiremiyoruz, elegan yok mu morlu diyorlar.