Papatya Nickli Üyeden Alıntı
Buradakiler sakız istiyoruz şeker verme diyorlar. Şeker beğendiremiyoruz, elegan yok mu morlu diyorlar.
Buna ben de dahilim şölen kent Ülker harici cikolata asla yemem!
Elegani diyorsun galiba kaliteli şekerdir çocuklar haklı