Hayran olduğum firmanın, aşmış robotlarıdır. Benden daha iyi takla atıyorlar . O Atlas robotunun attığı ters takla zihnimden çıkmıyor bir türlü .

Robotik teknoloji olarak adamlar aşmış. Yakında bunların insansı robotları + yapaya zekada aşmış başka bir firma bir araya gelirlerse, çarşı pazar karşıdır, demedi demeyin

Ki, Battlestar Galactica izleyenler, ne demek istediğimi anlar . İzlemeyen varsa, kesin izlesin.
"all this has happened before and will happen again"