Papatya Nickli Üyeden Alıntı
Marketlerde satılan paket kahveleri sevmiyorum. İyi ki çarşıya çıktığımda tazecik çektirmiştim. Her yer kahve kokuyor, akşam iç beni diyor sanki
Billur mu