İnstagram olmasa hiç hatırlamazdım bile. O kadar unutmuşum doğum gününü.
Zaten hatırlasaydım bu saatten sonra kutlamak da içimden gelmezdi sanırım.
Çocukluğumda benim için ne kadar değerliydin oysa.