Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Rep verirken ,birşeyler yazılıyor ya ,ben onu neden yazamıyorum.yazilacak yere tıklayınca direkt rep gidiyor
Telefondan eğer rep veriyorsan, açıklama eklemene imkan vermiyor. Sorun bilgisayardansa bir şey diyemem.