Zeze Nickli Üyeden Alıntı
Bazen neden içime böyle sıkıntı yerleşiyor. Sanki bir daha mutlu olamayacakmışım gibi geliyor.
Hiçbir şey yapası gelmiyor insanın.
Tamamen kendi kendine konuşman ile alakalı, ve sürekli aynı şeyler yapman ile alakalı. Klasik yaptıklarından hariç başka şeyler yapmaya çalış o zaman başka bir ruh haline bürüneceksin.