Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı
Aöf sosyoloji okuyordum 4 yıllık,2 sene zor dayanabildim kaydımı sildirdim (:
Sözelin de sözeli dedikleri bu bölüm olsa gerek,Psikoloji de çok farklımıdır,bilemedim (:
Aöf de de okumak sıkıntı, hele de bu bölümü
Psikoloji daha basit galiba, zihin yormuyor en azından
Alanımdan memnunum, olmasaydım Psikoloji okurdum
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.