Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı
Aöf sosyoloji okuyordum 4 yıllık,2 sene zor dayanabildim kaydımı sildirdim (:

Sözelin de sözeli dedikleri bu bölüm olsa gerek,Psikoloji de çok farklımıdır,bilemedim (:
Aöf de de okumak sıkıntı, hele de bu bölümü
Psikoloji daha basit galiba, zihin yormuyor en azından
Alanımdan memnunum, olmasaydım Psikoloji okurdum