Yıllardan beri hesabım var. Yaz fırsatlarını, watson indirimi bekleyen kadınlar gibi her sene beklerdim .

Gerçi son bir kaç senedir bilgisayarda sorun çıkınca, fazla takip edemez oldum. Ama oyun oynamak candır . Yaşı da başı da yoktur.

Mis gibi stres atma aracı işte.

Gerçi ben Hitman, Rainbow Six gibi stealth/tactical tarzı oyunları seviyorum.