Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Sanal gerçeklik algısının peşindedir. Sistemin çarkında olmayı bu nedenle uygun görür.
Sorgulamaz,illüzyonlara inanmak işine gelir. Oysa ki özünde kendine yabancılaşır.
Kendine yabancılaşan ise doğrular yerine tasarlanan sahteliğin bir parçası olduğunda samimiyetini de kaybetmiştir.
Hocam cümlenin içinde kayboldum gittim