Gezi parkı eylemlerinin yıl dönümü tarihi itibariyle gezi parkında önlem alınmış ve metro seferleri saat 16:00 itibariyle durmuş. Bunun da yıl dönümü diye oraya gidip bir şey yapan vizyonsuzları bence bırakın gitsinler. Görelim kimlermiş