- Aysel gitti.

+ Onun için mi üzgünsün?

- Yoo.

+ Döner herhalde.Üzülme ne olursun.

- Dönse de fark etmez.

+ Neden?

- Artık hiçbir şey eskisi gibi olmaz ki. Bir kere gitti mi gitti. Yüzüne baktığında hep bunu hatırlarsın.