Planlı programlı olmaya çalışırım ama aynı zamanda yarının işini düşünmemeye çalışırım. Bu kez yarını düşünürken bugünü heba etmiş oluyorsun.

Ve genelde ben gün bittiğinde o günün muhakemesini yaparım kafamda. Çıkarılacak sonuçlar, alınacak dersler, hatalar, dilenecek özürler vs. ne varsa didiklerim, payıma alacakları alırım.