Planlı programlı olmaya çalışırım ama aynı zamanda yarının işini düşünmemeye çalışırım. Bu kez yarını düşünürken bugünü heba etmiş oluyorsun.
Ve genelde ben gün bittiğinde o günün muhakemesini yaparım kafamda. Çıkarılacak sonuçlar, alınacak dersler, hatalar, dilenecek özürler vs. ne varsa didiklerim, payıma alacakları alırım.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.