Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
Almam ev ya ne alcam bu fiyatlara. Manyaklar yahu.
aa ucuz yazmış metrekare ve yerine göre diye eve baktım iyi hoş diyordum 25 yaşındaymış. yine pahalı
Şuan 2. el araçlar sıfırlardan pahalı.Daha da artacağını söylüyorlar işin garip yanı (:
Kaldı ki 25 yıllık eve girersen ortalama 50bin de kısa vadede o eve harcarsın.Şuan Ankara Çankaya'da bu işi yapan 2 arkadaşım da 50 ile 100 bin harcadı.25 yıllık evler.
- “Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.