Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı
Şuan 2. el araçlar sıfırlardan pahalı.Daha da artacağını söylüyorlar işin garip yanı (:

Kaldı ki 25 yıllık eve girersen ortalama 50bin de kısa vadede o eve harcarsın.Şuan Ankara Çankaya'da bu işi yapan 2 arkadaşım da 50 ile 100 bin harcadı.25 yıllık evler.
Para yok hayatta harcayamam.
Küçük bir eve girerim daha iyi. Fiyatları uygun olanları var.
Ben aracı 38'e aldım 3 yıl olcak şimdi fiyatı 60-65 az daha beklesem 2 katına çıkıcak
Hem piyasa kötü doğal olarak yükseliyor hem fırsatçılar yükseltiyor.