Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
Para yok hayatta harcayamam.
Küçük bir eve girerim daha iyi. Fiyatları uygun olanları var.
Ben aracı 38'e aldım 3 yıl olcak şimdi fiyatı 60-65 az daha beklesem 2 katına çıkıcak
Hem piyasa kötü doğal olarak yükseliyor hem fırsatçılar yükseltiyor.
Fırsatçılar bu milletin en büyük düşmanı kardeşim.İnsanları bankalara,faize,krediye mahkum edip alacakları 3 kuruş eve arabaya göz dikiyorlar.

Sürekli takip ederim ben ev-araba piyasasını,kredi paketi açıklandı,aynı gece adamlar fiyatları revize etti.Allahlarından bulsunlar diyecek başka bir şey bulamıyorum.

Arabanı kısa vadede 2 kat değerine satarsın kar edersin ancak yeni alacağın arabayı da kazıklanarak alırsın malesef (: