O kadar doğal,saygılı,hatırşinas,neşeli ki kendinizi hiç yabancı hissettirmiyor. Hiçbir art niyet taşımayan,alınganlık yapmayan,ego kasmayan yapıcı bir insan. Dilerim yolun,bahtın hep açık olur.Geç tanıdığım ama iyi ki tanıdığım birisin. İyi ki varsin Ersin kardeşim.