@reklamcı - Açık sözlülüğü ve dobra insanları severim. Ama şaklabanlığa gerek yok. Kullanıcı adından niyetin belli zaten, sırf e-posta adresi bölümüne yazdığın şey bile bu foruma uygun üye olmama nedenindir. Seni süresiz uzaklaştırdım. Üyelikleri yönetici onaylı yapmamızın haklı gerekliliğini şu an bir kez daha anlıyorum.