Bu, gerek başlığı gerekse içeriğiyle ForumDenizi ile de oldukça uyumlu bir yazı olmuş abla. Şair ruhlu olduğunu zaten biliyordum, bu yazını okuyunca bir kez daha fark ettim. Anlamını yitiren varlıkların sonu, yeni anlamlara selam duran merhabaların başlangıcının gerekliliği olabiliyor bazen. Güzel anlatmışsın. Paylaştığın için teşekkür ederim.