Kamelyada oturan komşulardan birinde virüs tespit edilmiş, kaç kişiye bulaştı kim bilir. Bir başkası misafirlikte bulaştırmış. Bugün her mahalleden karantinaya alınan bina haberi okudum.İlimizde vaka çok arttı