Binada elektrik yok.Ancak evde heryerde lambalar aktif,ancak ve ancak prizlerin yarısı çalışıyor,diğer yarısı çalışmıyor.Buzdolabını fişe takmak için evin diğer ucundan kablo çektim.
Tebrikler EnerjiSa,başımıza geleni sabahtan beri anlamış değilim.
- “Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.