Binada elektrik yok.Ancak evde heryerde lambalar aktif,ancak ve ancak prizlerin yarısı çalışıyor,diğer yarısı çalışmıyor.Buzdolabını fişe takmak için evin diğer ucundan kablo çektim.

Tebrikler EnerjiSa,başımıza geleni sabahtan beri anlamış değilim.