Eski YÖK başkanı, FETÖ'cülerin tüm sınav sorularını nasıl HDD'lerle ÖSYM'den çaldığını itiraf etmiş. Bu FETÖ'cülerde zerre beyin yok yemin ederim. Kafanın içinde taşıdıkları şey beyin olsa sümüklünün müridi olmazlardı zaten. Lan olm. Madem bütün soruları alabiliyonuz, ne diye 2011 YGS'de Mod Medyan'la şifreli cevap anahtarı yapmaya kastınız? Bir de anlaşıldı, anında deşifre oldunuz da işte sınav iptal edilmedi, bir halt olmadı. O yıl sınava girenlerden biri ve şifreyle, hileyle hurdayla önüme geçenlere inat başarılı denebilecek bir puanla üniversite hayatına başlamış ve mezun olmuş biriyim. Ama tarih bu beyinsizliğinizi de yazdı bir yere. Çünkü beyni olanlar bunca dalaverenize rağmen -benim gibi- hayallerinin peşinden gidip ulaşıyorlar istedikleri yere, peki ya siz?