Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Bu konuya her bakışimda , "üç harfli" diye okuyorum. Ne mana
Yorumunu okuyunca başlığı ben de üç harfli diye okudum eyvah yanlış oynamışız dedim :P