Gündüzleri var olan enerjimin, ümitlerimin akşamları neden kaybolduğunu halen çözmüş değilim.
Gecelere yalnızlıkla ilgili o kadar anlamlar yüklenmiş ki, insan gece olunca ümitsizleşiyor.
Belki de o gecenin bir daha sabahı olur mu hissi belki de insanları aynı hüzne saran.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.