Gündüzleri var olan enerjimin, ümitlerimin akşamları neden kaybolduğunu halen çözmüş değilim.
Gecelere yalnızlıkla ilgili o kadar anlamlar yüklenmiş ki, insan gece olunca ümitsizleşiyor.
Belki de o gecenin bir daha sabahı olur mu hissi belki de insanları aynı hüzne saran.