Bende severdim bu diziyi ama dizi de ki Zeyno karakterinin de adının Zeynep olması benim için o dönem büyük bir şanssızlıktı
Sürekli dizi karakteriyle bağdaştırılıp, bazen tadında olmayan esprilere maruz kalabiliyorsunuz