Merhabalar,
Foruma giriş yapamıyorum, tapatalk üzerinden giriş yaptım
Foruma girmeye çalışırken çok bekletiyor, giriş yapmak için tıklayın diyor ama açılmıyor.
Lütfen yardım.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi