Merhabalar,

Foruma giriş yapamıyorum, tapatalk üzerinden giriş yaptım

Foruma girmeye çalışırken çok bekletiyor, giriş yapmak için tıklayın diyor ama açılmıyor.




Lütfen yardım.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi