Lothbrok Nickli Üyeden Alıntı
Merhabalar,

Foruma giriş yapamıyorum, tapatalk üzerinden giriş yaptım

Foruma girmeye çalışırken çok bekletiyor, giriş yapmak için tıklayın diyor ama açılmıyor.




Lütfen yardım.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gönderdiğin özel iletiyi de yanıtlarken konuyu açıklamıştım. Durum bilgim dahilinde olup süreci yönetiyorum. Giriş sayfası, gelen DDoS saldırısına önlem teşkil etmesi açısından anlık olarak devreye giriyor. Şu an bir sorun yok, girişler stabil şekilde sağlanabilmektedir. İyi forumlar dilerim.