İşte haksızlıkların bir nedeni de budur.
Başkaları ne der diye birey özgünlüğünden taviz verilmeye zorlanıyorsanız o durumda daha inatçı olmak gerekir.
Yaşam sizin, hesabı kendinize verin.
Şarkının dediği gibi:
''Başkası olma kendin ol, böyle çok daha güzelsin.''
Seni olduğun gibi anlamayanlara anlatmaya da gerek yok.
Görmek istediklerine koşullananlar anlamasa da olur.