Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
İşte haksızlıkların bir nedeni de budur.
Başkaları ne der diye birey özgünlüğünden taviz verilmeye zorlanıyorsanız o durumda daha inatçı olmak gerekir.
Yaşam sizin, hesabı kendinize verin.
Şarkının dediği gibi:
''Başkası olma kendin ol, böyle çok daha güzelsin.''
Seni olduğun gibi anlamayanlara anlatmaya da gerek yok.
Görmek istediklerine koşullananlar anlamasa da olur.
Çok haklısın Asrevya abla, öyle insanlar zaten her türlü eleştirecek bir şey bulur. Sizi seven zaten kusurlarınızla sever ve yanlışınız olsa bile bunu tatlı dille sizi düşünerek sadece size söyler. Laf söz olacak şekilde yaymaz. Keza böyle kişilere prim verdin mi daha çok kendilerini önemli zannederler.