Sesin güzel birde elinle şıkıdık yapıp ritim tutmanda hoş olmuş ama sesin güzel cesaretine hayran kaldım Regex e gelecek olursam bence bu sese rakip olamazsın diss atayim demee
Canavar derken Yapmaz canım öyle şeyler, sana kıymaz bence Estağfurullah bence sen teşekkürü hak ediyorsun Yalnız şarkın tüm forumları kıskandıracak derecede, zaten günlerdir saldırı alıyoruz, ForumDenizi'ne özel bu şarkından dolayı saldırılar artarsa şaşırmam Bence aşık olabilirler, neden olmasın. Tüyoyu versen bile bence bir şarkıya kandırılacak kız değilsin sen, kimse seni bir şarkıya kandıramaz bence
Forumun parçası yok demeyiz artık (: Maşallah sese ve sözlere güzel olmuş (:
Ben bunu biliyorum da başkaları bilmiyor, neden ağız tadıyla bi' prim kastırmıyorsun? O bu değil de ana sayfadaki duyurular kısmına bak sen. ^^
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-