Kuzey Nickli Üyeden Alıntı
Sesin güzel birde elinle şıkıdık yapıp ritim tutmanda hoş olmuş ama sesin güzel cesaretine hayran kaldım
Regex e gelecek olursam bence bu sese rakip olamazsın diss atayim demee
o ritimleri yapmayınca sesim kötü çıkıyor, orkestram kurulmayınca napalım şıkıdık mıkıdık takılıyoruz teşekkür ederim.
regex bana hiçbir konuda diss atmamalı zaten, akıl, ruh ve beden sağlığı için

Zeze Nickli Üyeden Alıntı
Canavar derken Yapmaz canım öyle şeyler, sana kıymaz bence
Estağfurullah bence sen teşekkürü hak ediyorsun
Yalnız şarkın tüm forumları kıskandıracak derecede, zaten günlerdir saldırı alıyoruz, ForumDenizi'ne özel bu şarkından dolayı saldırılar artarsa şaşırmam
Bence aşık olabilirler, neden olmasın. Tüyoyu versen bile bence bir şarkıya kandırılacak kız değilsin sen, kimse seni bir şarkıya kandıramaz bence
var onda gizli bi canavarlık ama bana sökmüyor
onlar da saldırırken şarkıyla saldırsınlar bence, azıcık yaratıcı olsunlar anasayfaya player ekleyip bunu çalalım, mehter marşı gibi yankılansın, hemen kaçarlar.
ben bir şarkıya asla kandırılmıyorum, ben kandırılmıyorum hatta ne olursa olsun
@Pikacığım beni gelini yapacaktı ama kayıplarda, corona sebebiyle erteledi galiba beni

Lawrance Nickli Üyeden Alıntı
Forumun parçası yok demeyiz artık (:

Maşallah sese ve sözlere güzel olmuş (:
teşekkürler efenim, ufak bir renklendirelim ortamı dedik
Regex Nickli Üyeden Alıntı
Ben bunu biliyorum da başkaları bilmiyor, neden ağız tadıyla bi' prim kastırmıyorsun?

O bu değil de ana sayfadaki duyurular kısmına bak sen. ^^
kastırmam efendi, kas tır mam... her yerden fırlayan demet akalın gibisin, sal beni
bakalım....