rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Saraya yanlamış olsa idin, şimdi yanan bir ormana otel açar, serdiğin şezlonglar için bizden fahiş ücretler alır, gözlerini pörtlete pörtlete paraları sayardın ama hayat işte .

Gerçi paralel bir evren, bu olaylar şu an olabiliyor olabilir de hani . mesela bende bakanlıktan gelip, senin kaçak otelini görmezden gelen bürokrat olabilirim ahaha.

++

Güzelmiş bu arada. Ne yetenekler var forumda. Bozuk para gibi harcanıyorlar .



++

haha, şarkıyı yüklediği yer bile marjinal . Yakında rakı üzerine de bir şarkı bekleriz. rakımı yaptım, vergimi saldım diyerekten .
ben demet akalın olayım, sen alişan bodrum'da buluşalım, nasıl fikir? kebapçımızı da getiririz yanımızda, oooh misler gibi...
kebabımızı yerken de ''geçinemiyoruz'' diye tivit atarız.
kabul edenler? eller... kabul edilmiştir.

yeni hitlerimle sizlerle olacağım inşallah... belki bi yerden ekmek çıkar