rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Ahahaha, biz de geçinemiyoruz deyip, walter white gibi kimyager moduna girip, anca etil alkolden rakı yapalım .


Yalnız ses güzelmiş. Ben söyleyip atsam, 2 saniye sonra komple internetin fişini çekerlerdi, dünya internetsiz kalırdı .

++

bende üniversite zamanında kısa film senaryoları ve kısa öyküler yazardım. modumu bulursam bende forumla ilgili bir şey yapıştırayım .

söz: rainbow6
müzik: melodram
yapımcı: @Regex


sonra o rakıları demet'in yavuklusuna kakalayalım, 35liği 450 tl'den, oooh tertemiz.
beyefendi sizi de boğa burcu biliriz, boğa burcu bi insanın sesi kötü olamaz diyormuşum
yani sanatın herhangi bir dalında kesinlikle yeteneklisindir.
peki benim gerçekten popçu olduğuma ikna olmam iki dakikada?
kısa film çekeceksek ben cinnet geçirim, ongun'u deşmek isterim. sonra hepsi rüya olur...