Ahahaha, biz de geçinemiyoruz deyip, walter white gibi kimyager moduna girip, anca etil alkolden rakı yapalım . Yalnız ses güzelmiş. Ben söyleyip atsam, 2 saniye sonra komple internetin fişini çekerlerdi, dünya internetsiz kalırdı . ++ bende üniversite zamanında kısa film senaryoları ve kısa öyküler yazardım. modumu bulursam bende forumla ilgili bir şey yapıştırayım . söz: rainbow6 müzik: melodram yapımcı: @Regex
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-