Melodram Nickli Üyeden Alıntı


sonra o rakıları demet'in yavuklusuna kakalayalım, 35liği 450 tl'den, oooh tertemiz.
beyefendi sizi de boğa burcu biliriz, boğa burcu bi insanın sesi kötü olamaz diyormuşum
yani sanatın herhangi bir dalında kesinlikle yeteneklisindir.
peki benim gerçekten popçu olduğuma ikna olmam iki dakikada?
kısa film çekeceksek ben cinnet geçirim, ongun'u deşmek isterim. sonra hepsi rüya olur...
Zamanında çektiğimiz kısa filmde, dediğin şeye benziyordu . Hatta Mahallenin Muhtarları dizisi vardı, o kahvede çekmiştik. Hey gidi. Ben kışın o soğukta havai gömlek + şort diyen, deli bir reklamcı idim ahaha. Paranoyak ve şizoid biri. İşte dediğin gibi arkadaşımı falan biçmiştim .

++

Mesela çöp adam bile çizemem. Ama 2 resim koy önüme, onla ilgili 10 sayfa öykü çıkarırım .

Neyse, forumu bi ara sanatsal olarak doruğa çıkaralım. Sen müzik,ben yazı, başka biri de resimden girerse bu iş tamamdır :d.