Ahahah @rainbow6 ben resim çizme konusunda değil ama boyama konusunda iddialıyım biri çizsin boyayalım misleeer gibi, bize ekmek kapısı mı yok be

* @Charismax rap söylemeyi de çok severim ama bir beat üstüne hiç söylemedim, tamamen zevkine benimkisi, enerjimi yükselttiği için ama olur da bir gün ciddiye binerse iş kapınızı çalarım efenim, teşekkürler.

* @Renksiz, eksi replerini bekliyorum cınım...