İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Zil değil hani siteye girerken falan taşıyorsun bastınmı kapı anahtarsız açılıyor özel garajlarda öyle bizim oto garajı ve bina girişi öyle açılıyor küçük kibrit gibi bişeycik


((: