Zeze Nickli Üyeden Alıntı
Maddi bir ödülümüz yok
Manevi ödülümüz var; Aferin, tebrikler falan

Ve tabi yeni konuyu açma şerefine nail oluyorsun
Maneviyat her zaman daha önemlidir.... (çarpıldı)
Tamam ben düşünüp açayım