Maddi bir ödülümüz yok Manevi ödülümüz var; Aferin, tebrikler falan Ve tabi yeni konuyu açma şerefine nail oluyorsun
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-